Uhlí jako detox

by - července 26, 2017

L'ORÉAL PARIS detox mask
Určitě se vám někdy stalo, že jste si chtěli něco koupit a ostatní říkali, že to stojí za prd. Tak přesně to neplatí vždy. Pár dní zpět jsem si prohlížela Facebook, většinou koukám na reklamy nebo jen projíždím příspěvky. Ono dát něco na Facebook je dnes asi jedna z nejlepších propagací, sama jsem se chytla.😄 A tak jsem objevila video s novými detox maskami od L'ORÉAL PARIS.

Po zkouknutí reklamy od L'ORÉALU (během hledání jsem narazila na parodii od Kovyho Despacito, kdo nemůžete tenhle song slyšet, tak se pobavíte) jsem hned běžela najít nejvýhodnější eshop. Psala jsem o tom kamarádce, která mi řekla, že je to prý na nic. A další kamarádky mi to řekly také. Protože ceny na internetu jsou všude celkem vysoké (kolem 270Kč+pošta), rozhodla jsem se, že v týdnu skočím do DM. Ale co se nestalo.. byla jsem líná jít až do DM, tak jsem skočila do Rossmannu, kde na mě čekalo překvapení → byly ve slevě ! Takže pokud čtete tento článek a není už srpen, utíkejte do Rossmannu, tam totiž maska stojí jen 224Kč ! Tak jsem si řekla, že je mi souzena a musela jsem ji koupit.

Na výběr jsou 3 barvy → černá (uhlí), červená (řasa) a zelená (eukalyptus). Každá taky má jiné složení a slouží k něčemu jinému. Já si vybrala černou. Obsahuje kaolin, montmorillorit marocký jíl.
    • detoxikuje pleť
    • čistí a rozjasňuje
    • absorbuje nečistoty
    • eliminuje nedokonalosti a záněty
Maska má krémovou strukturu a pohodlně se nanáší. Stačí opravdu tenká vrstva, hlavně větší vrstva déle zasychá. Jak zaschne na obličeji, velmi ho stáhne a nemůžete se skoro ani usmát.. 😃 Každopádně chvíli po té co nanesete masku na černé tečky, úplně (až nechutně) vylezou ! Na fotce je to trochu vidět na nose, fotku mám i přímo teček, ale je nekvalitní a není na to moc hezký pohled. Masku necháte na obličeji 5 až 10 minut a pak smyjete horkou vodou. Po prvním použití jsem na 99% měla hladší pleť, ale co se potvrdilo, vylezlo akné. Někomu to možná přijde na nic, ale já akné vůbec nemám a byla jsem ráda že jsem objevila akné o kterém jsem nevěděla a tím pádem i vyčistila pleť. Takže ano, po masce vám naskáče akné, ale je to dobře ! 


Masku jen a jen doporučuji a utíkejte do Rossmannu !👋😋


You May Also Like

0 komentářů