Zázrak jménem arganový olej

by - února 23, 2018


Jak moc pečujete o své vlasy, svou pokožku a jak moc času tomu věnujete ? Já se přiznám, že bych se mohla postarat o svou pokožku lépe. Občas použiji tělové mléko, nebo olejíček. O vlasy pečuji a dávám si na produktech záležet. Mé vlasy se často rády nabijí elektřinou, létají všude a padají. Nepadají mi tedy pouze vlasy, ale i řasy. Až moc. Vyzkoušela jsem už mnoho olejíčků, masek na vlasy a spoustu vyživovacích produktů. Nedalo se přehlédnout, že jsem si oblíbila arganový olej, ač necíleně jsem kupovala arganové produkty. Mé nejoblíbenější bych vám dnes chtěla ukázat.

Nejdříve ale, co je to arganový olej ? Tento rostlinný olej získáváme z plodů argánie trnité. Je jedním z nejcennějších produktů, v kosmetice se využívá díky jeho bohatosti na karoten, vitaminy a mastné kyseliny.

MASKA NA VLASY
Mou nejoblíbenější arganovou masku jsem si objednala v Oriflame. Tehdy musela být v akci, protože běžně ji lze koupit za 329Kč. Není moc veliká, ale opravdu stačí na vlasy nanést jen trochu krému. Příjemně voní. Jediné co, tak stačí masku používat jednou týdně. Dostatečně zmastí vlasy a přes týden vydrží hebké a lesklé. Oriflame má pod sebou různé značky, maska je od ELEO, vyrábějící vlasovou kosmetiku.

OLEJÍČEK NA VLASY
Tento elixír značky Pantene na vlasy je opravdu výborný. Dostala jsem ho k Vánocům, často si totiž vlním vlasy a můj z Oriflame jsem vypotřebovala. Kadeřnice mi dala tip, pokud si navlníte vlasy, nesprejovat !! Pod vrstvou spreje se vám budou vlásky lámat. Lepší je si vlnky naolejíčkovat a déle vydrží, nebudou se drolit, ale lesknout a ještě jim dáte výživu. Olejíček stojí pouze 106Kč.



OLEJ NA TĚLO
Olejíček jsem dostala jako dárek na rozloučenou od mé kamarádky v Holandsku. Týden po příjezdu a jeho používání jsem se začala osypávat a dělaly se mi vyrážky. Šíleně jsem se bála, že mi olej nesedl. Na(ne)štěstí, to bylo antibiotikami, takže mohu olejíček používat dál. Nejčastěji si jej stříknu na nohy před spaním. Hlavně je důležité, nepoužívat olejíček nad podlahou, už jsem takhle hezky uklouzla.
Do minulého týdne jsem ani nezjišťovala, zda značku Inecto seženeme v Česku. Seženeme ! Stojí kolem 139Kč.

SÉRUM NA ŘASY
Poslední zázrak je SOS lash booster od Eveline cosmetics. Koupila jsem ho před rokem v Rossmannu za 139Kč a stále jej mám ! Doporučila jsem ho kamarádkám, ale nebyly spokojené. Důvodem bylo, že ho používali asi jednou do týdne. Nejlépe sérum naneste na řasy těsně před spaním. Nechávám jej působit přes noc a ráno odlíčím. Uvidíte, že když budete tento olejíček používat každý den, uvidíte změny. 
Řasy mi zhoustly a rostou rychleji.Ale mé levé oko je kritické.. mezi každou řasou mám 0.5 mm odstup. S olejíčkem se mi řasy zlepšují, ale na levé oko nestačí. S tím asi už nic neudělám. Mám teď řasy trochu komické, nalevo nemám žádné a napravo mám krásné husté řasy. Kdyby jste věděli co by mi nejvíce pomohlo na vypadávání řas, budu moc ráda. Nechci totiž chodit na lepení nebo dodělávání, to není řešení.


Znáte některý z produktů ? Zaujal vás nějaký ?
Žanet💓

You May Also Like

2 komentářů

  1. To sérum na řasy by mohlo být super:D. Hele já mám s řasami podobný problém, na levém oku mám uprostřed prostě takové prázdné místo...vypadá to fakt divně, ale zjistila jsem, že nikdo kromě mě si toho nevšiml, občas jsme k sobě prostě moc kritické:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. To sérum na řasy vypadá dobře. Moje řasy jsou takové krátké a ne moc husté, takže by se mi určitě hodilo.

    everyday-lifecz.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat